Dag 13: Thuis

12 mei 2018 - 's-Gravenzande, Nederland

Beste mensen,

Met tranen in mijn ogen (van het gapen, want ik ben moe) schrijf ik nu het laatste verhaal van ons reisblog.

In tegenstelling tot de heenreis hebben we nu wel goed geslapen op de boot. Om 8 uur Nederlandse tijd zijn we gaan ontbijten. Eindelijk het broodje met kaas. En aangezien mijn lieftallige moeder lekkere broodjes had gekocht, stonden er thuis dus ook broodjes op ons te wachten. Klaar om belegd te worden met kaas.

De reis van IJmuiden naar 's-Gravenzande was vlak. Zowel geologisch als emotioneel vlak. Tja, Nederland is toch iets minder boeiend om doorheen te rijden dan Schotland. Ik kan jullie vertellen over onze stop bij het benzinestation om plastic flesjes weg te gooien en ander afval, maar erg boeiend is dat niet. Geen foto's ook deze keer van de reis naar huis.

Maar wel één foto waarbij we eindelijk in de warme zon zitten. In het koude kikkerlandje nog wel!

Heel erg bedankt voor het lezen allemaal. Wij hadden het erg naar ons zin. Het was een bijzonder leuke reis.

En misschien tot een volgende keer!

1. Agnes:
    12 mei 2018
    Lekker nagenieten en niet te bruin worden. Ik heb genoten van jullie
  2. Gerda:
    12 mei 2018
    Hallo lieverds,
    Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat alles goed is gegaan. Nu bijkomen van de reis
    En natuurlijk weer hollands eten 😁😁en.....🌞😎